sâmbătă, 8 februarie 2014

Prajitura rapida rasturnata cu fructe


Ingrediente: 3 oua intregi, 100 gr de unt, un pachet de praf de copt, 100 gr de zahar, 100 ml de apa sau iaurt sau lapte, vanilie sau alta aroma, dupa plac, visine, mure, capsuni congelate sau proaspete sau din compot , fara samburi, fara zeama , zahar pudra, un praf de sare, 250 gr de faina ( eu am pus integrala care  e un pic mai grea la crescut ) .


Mod de preparare:
1. Se amesteca zaharul  la care se adauga untul topit la bain marie sau la microwave, se incorporeaza bine, apoi se adauga ouale si praful de sare, cat si vanilia sau aroma . Se mixeaza bine cu lingura sau un mixer pana se dizolva bine ingredientele.
2. Se adauga faina si praful de copt si laptele sau apa sau iaurtul si tot cu mixerul se omogenizeaza usor la viteza mica, deoarece este mai vascos , cu lingura se poate face la fel.
3. Se pune intr-o forma cum aveti, poate fi captusita cu folie de copt sau nu , eu am folosit o forma siliconata de floare si a iesit cu model. Se pun intai fructele date prin faina ca sa fie uscate, apoi se toarna compozitia si se scutura forma ca sa se aseze compozitia bine.
4. Se da la cuptor la 180 grade si se scoate cam dupa 20 minute sau dupa proba cu scobitoarea. Se rastoarna din tava dupa ce se raceste putin si se pudreaza cu zahar pudra trecut prin strecuratoare . Rasturnarea are ca scop pozitionarea fructelor deasupra prajiturii si aspectul sau.

Forma pe care am folosit-o si pe care am uns-o cu un penson prin toate adanciturile cu ulei sau unt topit




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Magazine on line