vineri, 27 aprilie 2018

Mini pavlova cu fructe si fulgi de ciocolata


Sa incepem cu baza de la acest desert, adica bezeaua: clasica, care are reteta dupa cantitatile pe care le doriti. Folosesc ideea de a combina 1 parte albus, 1 parte zahar tos si o parte zahar pudra care contine amidon, desigur.





100 gr de albus cantarit, 100 gr de zahar tos si 100 gr de zahar pudra se bat bine de tot pana compozitia face mot dupa ce scoatem mixerul, la compozitie adaugand in timpul mixarii un praf de sare, vanilie rasa dintr-un bat si 2 lingurite de zeama de lamaie. 

Se dau la cuptor la foc mic 150 grade, pana devin uscate la exterior, adica atunci cand le atingem nu intra degetul in ele si nu trebuie sa fie rumenite, depinde de cuptor. 

Se lasa la racit si din cantitatea mea au iesit cate trei rondele de 10 cm diametru pentru 4 portii, adica 12 rondele. 



Se bate frisca bine, eu nu mai pun zahar la ea chiar daca am o frisca din smantana sau punem o lingura la cei 500 ml de frisca. Se poate adauga mascarpone daca doriti ceva mai cremos, atunci se va mari cantitatea de zahar. 

Fructele se taie cum se doreste, mai mic, mai mare, se rade ceva ciocolata, se pot folosi frunze de menta, orice inovatie este binevenita.  
Eu am pus inghetata, banane, mure, afine, zmeura si am ras ciocolata. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Magazine on line